Videa
Pokračujeme v tréninku krátkodobé paměti, tentokrát pomocí vytváření příběhů.
Zrakové vnímání nebo, jak lidově říká doktorka Jana Martincová, všímavost, je důležitá pro budoucí psaní a čtení.
Každý má talentovou stránku a něco jiného jako handicap. Když to dáte dohromady, tak dítě handicap tolik nevnímá.
Spojovačky, úkoly typu co k sobě patří, už máme v malíku, ale co kdybychom tentokrát obrázky třídili podle rýmů?
Tentokrát si s doktorkou Janou Martincovou procvičíme zase něco úplně nového, a to protiklady.
Umí vaše děti vysvětlit, co představují různá přísloví? Jak přísloví zvyšují abstraktní myšlení?
Dnes se na to s doktorkou Janou Martincovou podíváme.
Že jsou prý Říkačky jen pro malé děti? Tuto říkanku si doktorka Jana Martincová napsala dokonce pro sebe!
Třeba to, jak probíhá vývoj motýla!
Zkuste to pomocí Písmenkových kartiček!
Dnes si s tetou-vzdělavatelkou Janou Martincovou ukážeme dokonce už oblast matematiky.
Ve hrách s Písmenkovými kartičkami už jste čím dál lepší, takže tentokrát zkusíme i nějaké těžší úkoly.
Podívejte se na video a zkuste si hledání souvislostí, logických vazeb.
V jaké formě téma dětem podat a proč se mu nevyhýbat?
Dnes se na tuto otázku s doktorkou Janou Martincovou podíváme.
Co dalšího nabízí Říkačky? Představení příloh krásně malované knihy plné dětských básniček.
Doktorka Jana Martincová se s námi dnes podělí o favorita syna Ríši.
Děti si pohrávají s rýmy, dává jim to rytmus do života, který budou potom potřebovat i v tom dospělém.
Hláskování? Brnkačka! Ale co teprve celé slabiky?
Zkuste to pomocí Písmenkových kartiček! Tentokrát kromě hlásek na začátku slova zkusíme i ty na konci.